La città di San Sebastiàn nella prospettiva del city marketing

Esposito, Rossana (A.A. 2008/2009) La città di San Sebastiàn nella prospettiva del city marketing. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 49. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing delle città. Il concetto di competitività applicato alle città. Città come prodotto e identità. Analisi PEST San Sebastiàn, mission e vision della città. Piano strategico degli ultimi 10 anni. Piano strategico attuale e prospettive future. Analisi swot.

References

Bibliografia: pp. 48-49.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 14 Jul 2011 12:28
Last Modified: 13 Nov 2018 14:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5606

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item