La città di San Sebastiàn nella prospettiva del city marketing
Esposito, Rossana (A.A. 2008/2009) La città di San Sebastiàn nella prospettiva del city marketing. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 49. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing delle città. Il concetto di competitività applicato alle città. Città come prodotto e identità. Analisi PEST San Sebastiàn, mission e vision della città. Piano strategico degli ultimi 10 anni. Piano strategico attuale e prospettive future. Analisi swot.
References
Bibliografia: pp. 48-49.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
| Chair: | Marketing strategico |
| Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
| Thesis Co-Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
| Academic Year: | 2008/2009 |
| Session: | Extraordinary |
| Deposited by: | Users 1066 not found. |
| Date Deposited: | 14 Jul 2011 12:28 |
| Last Modified: | 13 Nov 2018 14:30 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5606 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



