L'applicazione del marketing territoriale alle regioni italiane: il caso di Lazio e Sardegna
Cianci, Andrea (A.A. 2008/2009) L'applicazione del marketing territoriale alle regioni italiane: il caso di Lazio e Sardegna. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 84. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Analisi contesto socio–economico. Confronto tra le due regioni. Caso operativo.
References
Bibliografia: pp. 82-84.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing territoriale |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Manzocchi, Stefano |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 14 Jul 2011 13:46 |
Last Modified: | 20 Nov 2018 08:03 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5616 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |