Applicazione delle tecniche di marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso di Basilicata e Puglia

Lavanga, Antonella (A.A. 2008/2009) Applicazione delle tecniche di marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso di Basilicata e Puglia. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 44. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi socio-economica della Basilicata. Quadro socio-economico della regione Puglia.

References

Indicazioni bibliografiche nelle note

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 14 Jul 2011 13:59
Last Modified: 20 Nov 2018 08:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5618

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item