Le strategie di internazionalizzazione nei mercati dell'Est Europa: il caso Indesit Company
Bonetto, Giulia (A.A. 2009/2010) Le strategie di internazionalizzazione nei mercati dell'Est Europa: il caso Indesit Company. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 105. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Quadro di riferimento. Le strategie di marketing nei mercati emergenti. L’esperienza di Indesit nei mercati dell’Est Europa. Electrolux Group. Focus sul mercato ungherese.
References
Bibliografia: pp. 102-105.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Cercola, Raffaele |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 14 Jul 2011 15:42 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:54 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5629 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |