Le strategie di internazionalizzazione nei mercati dell'Est Europa: il caso Indesit Company

Bonetto, Giulia (A.A. 2009/2010) Le strategie di internazionalizzazione nei mercati dell'Est Europa: il caso Indesit Company. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 105. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Quadro di riferimento. Le strategie di marketing nei mercati emergenti. L’esperienza di Indesit nei mercati dell’Est Europa. Electrolux Group. Focus sul mercato ungherese.

References

Bibliografia: pp. 102-105.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Cercola, Raffaele
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 14 Jul 2011 15:42
Last Modified: 19 May 2015 22:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5629

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item