Pasta Amato: strategie di marketing per l'espansione internazionale
De Pisapia, Ludovica (A.A. 2009/2010) Pasta Amato: strategie di marketing per l'espansione internazionale. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 121. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Lo sviluppo internazionale delle piccole e medie imprese. Il pastificio Antonio Amato. L'attività di marketing dell'azienda Antonio Amato.
References
Bibliografia: pp. 115-121.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 14 Jul 2011 15:51 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:54 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5630 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |