Pasta Amato: strategie di marketing per l'espansione internazionale

De Pisapia, Ludovica (A.A. 2009/2010) Pasta Amato: strategie di marketing per l'espansione internazionale. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 121. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Lo sviluppo internazionale delle piccole e medie imprese. Il pastificio Antonio Amato. L'attività di marketing dell'azienda Antonio Amato.

References

Bibliografia: pp. 115-121.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 14 Jul 2011 15:51
Last Modified: 19 May 2015 22:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5630

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item