Il futuro dei FSI e le prospettive del marketing e della comunicazione
Palleschi, Barbara (A.A. 2009/2010) Il futuro dei FSI e le prospettive del marketing e della comunicazione. Tesi di Laurea in Metodi quantitativi per il management, LUISS Guido Carli, relatore Marco Micocci, pp. 230. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il servizio sanitario nazionale. I fondi sIntegrativi. Il marketing e la comunicazione dei fondi sanitari integrativi. SANiB.
References
Bibliografia: pp. 223-230.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Metodi quantitativi per il management |
Thesis Supervisor: | Micocci, Marco |
Thesis Co-Supervisor: | Foschini, Gabriella |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 20 Jul 2011 12:42 |
Last Modified: | 20 Nov 2018 15:54 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5770 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |