Il futuro dei FSI e le prospettive del marketing e della comunicazione

Palleschi, Barbara (A.A. 2009/2010) Il futuro dei FSI e le prospettive del marketing e della comunicazione. Tesi di Laurea in Metodi quantitativi per il management, LUISS Guido Carli, relatore Marco Micocci, pp. 230. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il servizio sanitario nazionale. I fondi sIntegrativi. Il marketing e la comunicazione dei fondi sanitari integrativi. SANiB.

References

Bibliografia: pp. 223-230.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Metodi quantitativi per il management
Thesis Supervisor: Micocci, Marco
Thesis Co-Supervisor: Foschini, Gabriella
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 20 Jul 2011 12:42
Last Modified: 20 Nov 2018 15:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5770

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item