Il brand e il suo riposizionamento: case study: Panatta Sport
Panatta, Tecla Maria (A.A. 2010/2011) Il brand e il suo riposizionamento: case study: Panatta Sport. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 174. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Brand equity, Brand identity e posizionamento. Il riposizionamento della marca. Case study: Panatta Sport. Come si è riposizionata negli anni.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 165-173.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Gestione del prodotto e della marca |
Thesis Supervisor: | Palma, Andrea |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Users 1762 not found. |
Date Deposited: | 12 Oct 2011 12:14 |
Last Modified: | 04 Oct 2018 10:52 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/6330 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |