Le strategie di marketing internazionale: il caso di Italia Independent
Moscariello, Luisa (A.A. 2010/2011) Le strategie di marketing internazionale: il caso di Italia Independent. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese internazionali (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 183. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L'internazionalizzazione dell'attività d'impresa come strategia di crescita. Le guidelines per lo sviluppo di strategie di marketing internazionale. Il caso di Italia Independent.
References
Bibliografia: pp. 171-183.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese internazionali (corso progredito) |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gian Luca |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Mar 2012 13:22 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:07 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/7366 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |