Il marketing del lusso in Cina: opportunità e potenzialità del mercato: il caso Luois Vuitton

Bianchedi, Valeria (A.A. 2010/2011) Il marketing del lusso in Cina: opportunità e potenzialità del mercato: il caso Luois Vuitton. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 159. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il lusso. La nuova Cina: società di consumi. Il consumatore del lusso in Cina. Il mercato del lusso in Cina. Il caso Louis Vuitton.

References

Bibliografia: pp. 155-159.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Peluso, Alessandro Maria
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 Jun 2012 14:39
Last Modified: 19 May 2015 23:09
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7737

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item