Il marketing del lusso in Cina: opportunità e potenzialità del mercato: il caso Luois Vuitton
Bianchedi, Valeria (A.A. 2010/2011) Il marketing del lusso in Cina: opportunità e potenzialità del mercato: il caso Luois Vuitton. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 159. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il lusso. La nuova Cina: società di consumi. Il consumatore del lusso in Cina. Il mercato del lusso in Cina. Il caso Louis Vuitton.
References
Bibliografia: pp. 155-159.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Cellini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Peluso, Alessandro Maria |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 07 Jun 2012 14:39 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:09 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/7737 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |