Strategie di loyalty per la fidelizzazione della clientela nel marketing relazionale

Di Minno, Michele (A.A. 2010/2011) Strategie di loyalty per la fidelizzazione della clientela nel marketing relazionale. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 60. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing relazionale. La loyalty del consumatore. Metodi di incentivazione della fedeltà. Esempi di fidelizzazione della clientela nelle aziende odierne.

References

Bibliografia: pp. 58-60.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 21 Jun 2012 17:13
Last Modified: 19 May 2015 23:10
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7855

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item