E-(motional): innovazione nelle strategie di product placement delle aziende

Torresin, Mattia (A.A. 2011/2012) E-(motional): innovazione nelle strategie di product placement delle aziende. Tesi di Laurea in Economia e tecnica della pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 130. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy
[img] PDF (Sintesi)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Product placement. Sviluppo tecnologico. Studio esplorativo. Discussione generale.

References

Bibliografia: pp. 121-130.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Economia e tecnica della pubblicità
Thesis Supervisor: Peluso, Alessandro Maria
Thesis Co-Supervisor: Lanzara, Riccardo
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Uncontrolled Keywords: Realtà aumentata. Comunicazione.
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 30 Aug 2012 12:37
Last Modified: 18 Sep 2018 08:38
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8141

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item