Comunicare una marca, comunicare una cultura: il caso Enel-Endesa
Squillaci, Maria Teresa (A.A. 2011/2012) Comunicare una marca, comunicare una cultura: il caso Enel-Endesa. Tesi di Laurea in Sociologia della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 74. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La comunicazione interculturale sui mercati internazionali. La brand identity: strategie, valori e identità di marca. Enel: dalle origini allo sviluppo internazionale. Enel – Endesa: “growing to be one”. Storie nella storia.
References
Bibliografia: pp. 72-74.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Sociologia della comunicazione |
Thesis Supervisor: | Sorice, Michele |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 11 Sep 2012 15:01 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:14 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8250 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |