La soddisfazione nell'ambito delle relazioni business-to-business: una ricerca empirica sulle imprese italiane

Perfetti, Giacomo (A.A. 2011/2012) La soddisfazione nell'ambito delle relazioni business-to-business: una ricerca empirica sulle imprese italiane. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 87. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il relationship marketing. Il modello classico della soddisfazione. La soddisfazione nelle relazioni business-to-business. Metodologia, risultati e discussione generale.

References

Bibliografia: pp. 75-87.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Peluso, Alessandro Maria
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 Oct 2012 13:00
Last Modified: 19 May 2015 23:15
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8447

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item