La soddisfazione nell'ambito delle relazioni business-to-business: una ricerca empirica sulle imprese italiane
Perfetti, Giacomo (A.A. 2011/2012) La soddisfazione nell'ambito delle relazioni business-to-business: una ricerca empirica sulle imprese italiane. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 87. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il relationship marketing. Il modello classico della soddisfazione. La soddisfazione nelle relazioni business-to-business. Metodologia, risultati e discussione generale.
References
Bibliografia: pp. 75-87.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Peluso, Alessandro Maria |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 08 Oct 2012 13:00 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:15 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8447 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |