Il fattore low cost, effetti sui consumatori e sulle imprese: un case study: Zara
Coppo, Mattia (A.A. 2011/2012) Il fattore low cost, effetti sui consumatori e sulle imprese: un case study: Zara. Tesi di Laurea in Economia politica, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Pandimiglio, pp. 50. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Effetti di una riduzione dei prezzi sul consumatore. Il mercato del low cost e le imprese. Il low cost nel settore dell'abbigliamento. Case study: Zara.
References
Bibliografia: pp. 47-50.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Economia politica |
Thesis Supervisor: | Pandimiglio, Alessandro |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Dec 2012 16:07 |
Last Modified: | 20 Sep 2018 10:18 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8801 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |