Il fattore low cost, effetti sui consumatori e sulle imprese: un case study: Zara

Coppo, Mattia (A.A. 2011/2012) Il fattore low cost, effetti sui consumatori e sulle imprese: un case study: Zara. Tesi di Laurea in Economia politica, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Pandimiglio, pp. 50. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Effetti di una riduzione dei prezzi sul consumatore. Il mercato del low cost e le imprese. Il low cost nel settore dell'abbigliamento. Case study: Zara.

References

Bibliografia: pp. 47-50.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Economia politica
Thesis Supervisor: Pandimiglio, Alessandro
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Dec 2012 16:07
Last Modified: 20 Sep 2018 10:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8801

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item