Analisi della relazione tra consumatore e marche attraverso le attività di marketing sui social media

Scaffa, Federico (A.A. 2011/2012) Analisi della relazione tra consumatore e marche attraverso le attività di marketing sui social media. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 61. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Social media. Il consumatore e il brand. Analisi delle marche identificate nei social media.

References

Bibliografia: pp. 59-61.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 21 Jan 2013 19:19
Last Modified: 19 May 2015 23:20
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8974

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item