Analisi della relazione tra consumatore e marche attraverso le attività di marketing sui social media
Scaffa, Federico (A.A. 2011/2012) Analisi della relazione tra consumatore e marche attraverso le attività di marketing sui social media. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 61. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Social media. Il consumatore e il brand. Analisi delle marche identificate nei social media.
References
Bibliografia: pp. 59-61.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 21 Jan 2013 19:19 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:20 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8974 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |