Il made in effect: opportunità e limiti per una PMI italiana
Pignataro, Maria Federica (A.A. 2011/2012) Il made in effect: opportunità e limiti per una PMI italiana. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 114. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il made in Italy. L’internazionalizzazione. Il punto di vista del consumatore. Il punto di vista dell’imprenditore.
References
Bibliografia: pp. 111-114.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing internazionale (corso progredito) |
Thesis Supervisor: | Quintano, Michele |
Thesis Co-Supervisor: | Del Viscovo, Dante |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 05 Feb 2013 17:25 |
Last Modified: | 06 Nov 2018 10:01 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9108 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |