Il made in effect: opportunità e limiti per una PMI italiana

Pignataro, Maria Federica (A.A. 2011/2012) Il made in effect: opportunità e limiti per una PMI italiana. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 114. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il made in Italy. L’internazionalizzazione. Il punto di vista del consumatore. Il punto di vista dell’imprenditore.

References

Bibliografia: pp. 111-114.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing internazionale (corso progredito)
Thesis Supervisor: Quintano, Michele
Thesis Co-Supervisor: Del Viscovo, Dante
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Feb 2013 17:25
Last Modified: 06 Nov 2018 10:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9108

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item