Le politiche di marketing nel settore dei beni di lusso e della moda: analisi del gruppo LVMH

Arena, Alberto (A.A. 2011/2012) Le politiche di marketing nel settore dei beni di lusso e della moda: analisi del gruppo LVMH. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 88. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il percorso del marketing. Il marketing del lusso. Il mondo del lusso. La moda e il lusso. Gucci e Vuitton “due grandi della moda e del lusso”.

References

Bibliografia: pp. 87-88.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 26 Feb 2013 12:45
Last Modified: 19 May 2015 23:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9302

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item