Le politiche di marketing nel settore dei beni di lusso e della moda: analisi del gruppo LVMH
Arena, Alberto (A.A. 2011/2012) Le politiche di marketing nel settore dei beni di lusso e della moda: analisi del gruppo LVMH. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 88. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il percorso del marketing. Il marketing del lusso. Il mondo del lusso. La moda e il lusso. Gucci e Vuitton “due grandi della moda e del lusso”.
References
Bibliografia: pp. 87-88.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Cellini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 26 Feb 2013 12:45 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:23 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9302 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |