Un nuovo concept nel mercato della ristorazione mass market: tra salute e gusto

Bianchi, Milena (A.A. 2011/2012) Un nuovo concept nel mercato della ristorazione mass market: tra salute e gusto. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 92. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Definizione del mercato. Dimensione economica del marketing della ristorazione. Il mio progetto; tra cibo e benessere.

References

Bibliografia: pp. 90-92.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Cellini, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 26 Feb 2013 13:27
Last Modified: 13 Nov 2018 15:17
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9304

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item