Un'analisi sperimentale dell'incidenza del passaparola sulla scelte di consumo
Perongini, Renata Maria (A.A. 2011/2012) Un'analisi sperimentale dell'incidenza del passaparola sulla scelte di consumo. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 90. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il passa-parola. Le principali forme di passaparola. Il concetto di reactance. Metodologia. Discussione generale.
References
Bibliografia: pp. 77-90.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Peluso, Alessandro Maria |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Jul 2013 15:00 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:27 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9877 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |