Un'analisi sperimentale dell'incidenza del passaparola sulla scelte di consumo

Perongini, Renata Maria (A.A. 2011/2012) Un'analisi sperimentale dell'incidenza del passaparola sulla scelte di consumo. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 90. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il passa-parola. Le principali forme di passaparola. Il concetto di reactance. Metodologia. Discussione generale.

References

Bibliografia: pp. 77-90.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Peluso, Alessandro Maria
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Jul 2013 15:00
Last Modified: 19 May 2015 23:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9877

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item