L'identità visiva delle aziende di lusso: analisi semiotica del made in Italy
Griffoni, Ilaria (A.A. 2007/2008) L'identità visiva delle aziende di lusso: analisi semiotica del made in Italy. Tesi di Laurea in Aspetti visuali della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 157. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Definizione e strumenti di analisi. Evoluzione del concetto di lusso. La valorizzazione semiotica del lusso. Le nuove frontiere del lusso.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S) |
| Chair: | Aspetti visuali della comunicazione |
| Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
| Thesis Co-Supervisor: | Baldini, Massimo |
| Academic Year: | 2007/2008 |
| Session: | Summer |
| Deposited by: | Chiara Annulli |
| Date Deposited: | 28 Jan 2011 16:22 |
| Last Modified: | 11 Apr 2017 09:38 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/886 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



