Crisi communication 2.0: il ruolo dei nuovi media nell'ambito delle crisi aziendali
Giustozzi, Silvia (A.A. 2012/2013) Crisi communication 2.0: il ruolo dei nuovi media nell'ambito delle crisi aziendali. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 144. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La crisi. Crisi, media tradizionali e new media. Nuove minacce e nuove opportunità. Le imprese gestiscono i new media durante una crisi: due casi pratici.
References
Bibliografia: pp. 137-144.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing internazionale (corso progredito) |
Thesis Supervisor: | Quintano, Michele |
Thesis Co-Supervisor: | Leone, Giancarlo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 11 Nov 2013 18:07 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:34 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10554 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |