La reputazione aziendale: il caso Ferrero

D'Orazio, Gian Paolo (A.A. 2012/2013) La reputazione aziendale: il caso Ferrero. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 100. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La reputazione aziendale. Il brand e la brand reputation. La fiducia come elemento relazionale. Case history: Gruppo Ferrero.

References

Bibliografia: pp. 94-100.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Feb 2014 16:26
Last Modified: 19 May 2015 23:39
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11085

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item