Il neuromarketing tra multinazionali e persuasori occulti

Tomassetti, Maria (A.A. 2012/2013) Il neuromarketing tra multinazionali e persuasori occulti. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 84. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Download (868kB)

Abstract/Index

Il marketing e gli strumenti di indagine tradizionali. Il neuromarketing. Casi sperimentali.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 83-84.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 19 Mar 2014 11:37
Last Modified: 19 May 2015 23:42
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11407

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item