Social guerrilla e non profit: forme non convenzionali di comnunicazione sociale

Carradori, Martina (A.A. 2012/2013) Social guerrilla e non profit: forme non convenzionali di comnunicazione sociale. Tesi di Laurea in Semiotica dei media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 144. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La comunicazione sociale. Pubblicità sociale "non convenzionale". RSI e marketing non profit. La responsabilità sociale d'impresa. Marketing e comunicazione non profit. Un caso di esemplare: la Detox Campaign.

References

Bibliografia: pp. 136-144.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Semiotica dei media
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: De Blasio, Emiliana
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 May 2014 15:02
Last Modified: 19 May 2015 23:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11678

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item