Social guerrilla e non profit: forme non convenzionali di comnunicazione sociale
Carradori, Martina (A.A. 2012/2013) Social guerrilla e non profit: forme non convenzionali di comnunicazione sociale. Tesi di Laurea in Semiotica dei media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 144. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La comunicazione sociale. Pubblicità sociale "non convenzionale". RSI e marketing non profit. La responsabilità sociale d'impresa. Marketing e comunicazione non profit. Un caso di esemplare: la Detox Campaign.
References
Bibliografia: pp. 136-144.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
Chair: | Semiotica dei media |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | De Blasio, Emiliana |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 06 May 2014 15:02 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:45 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11678 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |