Il partito brand tra vecchi e nuovi media

Germinario, Stefano Danilo Francesco (A.A. 2012/2013) Il partito brand tra vecchi e nuovi media. Tesi di Laurea in Politiche della televisione, LUISS Guido Carli, relatore Stefano Balassone, pp. 106. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La based resource view e il brand, un’ipotesi di applicazione politologica. La campagna di marketing elettorale. L’elettore 2.0: un consumatore tra influenza e manipolazione. Movimento 5 Stelle: populismo e indignazione digitale.

References

Bibliografia: pp. 104-106.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Politiche della televisione
Thesis Supervisor: Balassone, Stefano
Thesis Co-Supervisor: Sorice, Michele
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 May 2014 11:05
Last Modified: 19 May 2015 23:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11729

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item