La valutazione del brand nei processi di M&A: il caso Finmeccanica-Agustawestland

Graziani, Pier Paolo (A.A. 2012/2013) La valutazione del brand nei processi di M&A: il caso Finmeccanica-Agustawestland. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Franco Fontana, pp. 250. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Download (1MB)
[img]
Preview
PDF (Sintesi)
Download (528kB)

Abstract/Index

La crescita aziendale. Le operazioni di M&A. La valutazione del brand. Il caso Finmeccanica-Agustawestland.

References

Bibliografia: pp. 241-248.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Fontana, Franco
Thesis Co-Supervisor: Peruffo, Enzo
Academic Year: 2012/2013
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 30 May 2014 15:59
Last Modified: 19 May 2015 23:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11989

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item