Information and communication technology: aspetti evolutivi e applicativi

Borromeo, Carlo (A.A. 2006/2007) Information and communication technology: aspetti evolutivi e applicativi. Tesi di Laurea in Marketing (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Roberto Aguiari, pp. 226. [Degree Thesis (before DM 509/99)]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Introduzione al concetto di ICT. Il mercato mondiale dell’ICT. Il mercato ICT in Italia. Il mercato delle telecomunicazioni in Italia. Il mercato italiano dell’IT. Dinamica della domanda nel settore ICT. Lo scenario del sistema bancario italiano. E-government ovvero ICT nello Stato. E-commerce. Il ruolo del marketing nella digital technology. Le previsioni di crescita del mercato ICT per il 2007.

References

Bibliografia: pp. 222-226.

Thesis Type: Degree Thesis (before DM 509/99)
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Business Administration (before DM 509/99)
Chair: Marketing (corso progredito)
Thesis Supervisor: Aguiari, Roberto
Thesis Co-Supervisor: Guido, Gianluigi
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 11 Feb 2011 18:00
Last Modified: 30 Oct 2018 13:52
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1279

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item