Esperienze convergenti: il ruolo dello shopping esperienziale nella convergenza competitiva

Bottari, Maria Giulia (A.A. 2006/2007) Esperienze convergenti: il ruolo dello shopping esperienziale nella convergenza competitiva. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 79. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La convergenza competitiva. Lo sviluppo del marketing esperienziale. La convergenza competitiva nel retail: il ruolo dell'esperienza.

References

Bibliografia: pp. 75-79.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 11 Feb 2011 18:07
Last Modified: 19 May 2015 22:28
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1280

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item