Esperienze convergenti: il ruolo dello shopping esperienziale nella convergenza competitiva
Bottari, Maria Giulia (A.A. 2006/2007) Esperienze convergenti: il ruolo dello shopping esperienziale nella convergenza competitiva. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 79. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La convergenza competitiva. Lo sviluppo del marketing esperienziale. La convergenza competitiva nel retail: il ruolo dell'esperienza.
References
Bibliografia: pp. 75-79.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis | 
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli | 
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) | 
| Chair: | Marketing | 
| Thesis Supervisor: | Costabile, Michele | 
| Academic Year: | 2006/2007 | 
| Session: | Extraordinary | 
| Deposited by: | Maria Teresa Nisticò | 
| Date Deposited: | 11 Feb 2011 18:07 | 
| Last Modified: | 19 May 2015 22:28 | 
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1280 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
|  | View Item | 


