Le promozioni nella vendita dei carburanti consumo: analisi della campagna promozionale Kuwait Petroleum Italia

Perilli, Marzia (A.A. 2006/2007) Le promozioni nella vendita dei carburanti consumo: analisi della campagna promozionale Kuwait Petroleum Italia. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 73. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le promozioni al consumo in prospettiva relazionale. Le promozioni nel business della distribuzione dei carburanti. Caso aziendale.

References

Bibliografia: p. 73.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 14 Feb 2011 12:05
Last Modified: 30 Oct 2018 08:40
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1296

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item