L'integrazione tra mass media e social media nella strategia delle imprese televisive
Ferrari, Loredana (A.A. 2013/2014) L'integrazione tra mass media e social media nella strategia delle imprese televisive. Tesi di Laurea in Economia e gestione dei media, LUISS Guido Carli, relatore Luca Balestrieri, pp. 109. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Evoluzione e rivoluzione dei social media. Televisione e social network: la social television. Social history di successo.
References
Bibliografia: p. 16. Sitografia: pp. 107-109.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Economia e gestione dei media |
Thesis Supervisor: | Balestrieri, Luca |
Thesis Co-Supervisor: | Comin, Gianluca |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 09 Sep 2015 13:39 |
Last Modified: | 09 Sep 2015 13:39 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/14483 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |