Marketing politico: la costruzione di Forza Italia

Amorino, Francesca (A.A. 2014/2015) Marketing politico: la costruzione di Forza Italia. Tesi di Laurea in Sociologia della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 48. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La consulenza politica. Il marketing politico. Il marketing politico in Italia: il caso Forza Italia.

References

Bibliografia: pp. 43-44.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Sociologia della comunicazione
Thesis Supervisor: Sorice, Michele
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 26 Jan 2016 07:36
Last Modified: 26 Jan 2016 07:36
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/15349

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item