Analisi e metriche del digital marketing: il caso del settore automotive
Verducci, Manuela (A.A. 2014/2015) Analisi e metriche del digital marketing: il caso del settore automotive. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese internazionali, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 142. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La creazione del digital marketing plan. La pianificazione dei media digitali. Il settore automotive.
References
Bibliografia: p. 140. Sitografia: pp. 141-142.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese internazionali |
Thesis Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Thesis Co-Supervisor: | Leone, Maria Isabella |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 19 Apr 2016 13:44 |
Last Modified: | 19 Apr 2016 13:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16021 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |