Analisi e metriche del digital marketing: il caso del settore automotive

Verducci, Manuela (A.A. 2014/2015) Analisi e metriche del digital marketing: il caso del settore automotive. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese internazionali, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 142. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La creazione del digital marketing plan. La pianificazione dei media digitali. Il settore automotive.

References

Bibliografia: p. 140. Sitografia: pp. 141-142.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Economia e gestione delle imprese internazionali
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Leone, Maria Isabella
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Apr 2016 13:44
Last Modified: 19 Apr 2016 13:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16021

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item