Attrattività del mercato italiano del food delivery e strategie di acquisizione: il caso Hellofood

Alessandroni, Giulio (A.A. 2014/2015) Attrattività del mercato italiano del food delivery e strategie di acquisizione: il caso Hellofood. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 155. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il food delivery nell'ecosistema foodtech & media. Il mercato italiano del food delivery. L’acquisizione come forma di espansione nazionale e internazionale nel mercato del food delivery. Il caso Hellofood.

References

Bibliografia: pp. 150-151. Sitografia: pp. 152-155.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Boccardelli, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Peruffo, Enzo
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 May 2016 07:27
Last Modified: 11 May 2016 07:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16179

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item