Attrattività del mercato italiano del food delivery e strategie di acquisizione: il caso Hellofood
Alessandroni, Giulio (A.A. 2014/2015) Attrattività del mercato italiano del food delivery e strategie di acquisizione: il caso Hellofood. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 155. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il food delivery nell'ecosistema foodtech & media. Il mercato italiano del food delivery. L’acquisizione come forma di espansione nazionale e internazionale nel mercato del food delivery. Il caso Hellofood.
References
Bibliografia: pp. 150-151. Sitografia: pp. 152-155.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Peruffo, Enzo |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 11 May 2016 07:27 |
Last Modified: | 11 May 2016 07:27 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16179 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |