Il social media marketing: nascita, evoluzione e cambiamenti nell'ambito della strategia aziendale
Mariano, Sara (A.A. 2015/2016) Il social media marketing: nascita, evoluzione e cambiamenti nell'ambito della strategia aziendale. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 78. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (4MB) | Request a copy |
Abstract/Index
L’evoluzione del marketing: dal marketing tradizionale al social media marketing. Social media: classificazione e metriche. Case studies: Coca-Cola e Nike.
References
Bibliografia: pp. 73-78.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2015/2016 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 23 Nov 2016 14:13 |
Last Modified: | 23 Nov 2016 14:13 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/17328 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |