Il rebranding di TIM

D'Angiò, Lorenzo (A.A. 2015/2016) Il rebranding di TIM. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 61. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il rebranding. Analisi del cambiamento e obiettivi del rebranding. Esempi di applicazione del rebranding. Esempi di rebranding nel settore della telefonia: T, Orange ed Eircom. Case study di un rebranding di successo: TIM.

References

Bibliografia: pp. 58-61.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2015/2016
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Mar 2017 11:58
Last Modified: 13 Mar 2017 11:58
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/18271

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item