L'evoluzione del mercato televisivo: modelli teorici ed evidenze empiriche

Arena, Giulia (A.A. 2015/2016) L'evoluzione del mercato televisivo: modelli teorici ed evidenze empiriche. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Zattoni, pp. 137. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract/Index

I modelli teorici. L'ambiente competitivo. La metodologia di analisi. Il mercato televisivo. Le evidenze empiriche. Il media ecosystem italiano.

References

Bibliografia: pp. 119-122.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Zattoni, Alessandro
Thesis Co-Supervisor: Peruffo, Enzo
Academic Year: 2015/2016
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 21 Mar 2017 14:02
Last Modified: 21 Mar 2017 14:02
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/18490

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item