Web influencer nell'industria televisiva: il caso You & Web

Bianchini, Francesco (A.A. 2015/2016) Web influencer nell'industria televisiva: il caso You & Web. Tesi di Laurea in Digital and social media marketing, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 190. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (4MB) | Preview

Abstract/Index

Digital measurement revolution. La social TV. Le nuove dinamiche relazionali tra brand e consumatori nell'era del web 2.0. I social network nel processo di avvicinamento azienda-cliente. Case study: You & Web nel caso Ballando con le stelle.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 160-163.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Digital and social media marketing
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Spagnoletti, Paolo
Academic Year: 2015/2016
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Jun 2017 06:54
Last Modified: 20 Jun 2017 06:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/19046

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item