Il marketing esperenziale e il branding d'impresa

Del Vecchio, Giorgia (A.A. 2016/2017) Il marketing esperenziale e il branding d'impresa. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 58. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing nel XXI secolo. L'evoluzione: dalla produzione al marketing 3.0. Il branding. Il branding dei nuovi prodotti: brand extension. Casi aziendali di successo nel settore tessile e dell'abbigliamento.

References

Bibliografia: pp. 57-58.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2016/2017
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Oct 2017 13:42
Last Modified: 06 Oct 2017 13:42
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/19507

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item