Le sfide digitali al mondo dell'advertising: il caso del TV-commerce

Svezia, Simone (A.A. 2016/2017) Le sfide digitali al mondo dell'advertising: il caso del TV-commerce. Tesi di Laurea in Digital transformation, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Spagnoletti, pp. 81. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (3MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il programmatic advertising in internet. Trasformazioni nel mercato dell'advertising. il passaggio al programmatic TV. Il programmatic e la privacy dei consumatori. Il caso del TV-commerce.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 70-72.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Digital transformation
Thesis Supervisor: Spagnoletti, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Za, Stefano
Academic Year: 2016/2017
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Oct 2017 09:01
Last Modified: 12 Oct 2017 09:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/19567

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item