Instagram come strumento di marketing: analisi e strategie nel settore del turismo
Borelli, Fernando (A.A. 2016/2017) Instagram come strumento di marketing: analisi e strategie nel settore del turismo. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 66. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (4MB) | Preview |
Abstract/Index
Digital marketing e social media marketing. Instagram. Storia ed evoluzione di Instagram. Profilo aziendale. Instagram per il turismo. Instagram ed il tourism marketing.
References
Bibliografia: pp. 61-66.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2016/2017 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 13 Mar 2018 10:27 |
Last Modified: | 13 Mar 2018 10:27 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/20286 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |