Instagram come strumento di marketing: analisi e strategie nel settore del turismo

Borelli, Fernando (A.A. 2016/2017) Instagram come strumento di marketing: analisi e strategie nel settore del turismo. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 66. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (4MB) | Preview

Abstract/Index

Digital marketing e social media marketing. Instagram. Storia ed evoluzione di Instagram. Profilo aziendale. Instagram per il turismo. Instagram ed il tourism marketing.

References

Bibliografia: pp. 61-66.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2016/2017
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Mar 2018 10:27
Last Modified: 13 Mar 2018 10:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/20286

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item